گزارش بسیج

گزارش فعالیت ها به مناسبت سال روز پیروزی خرمشهر
در روز دوشنبه مورخ 3/3/1395 به مناسبت سالگرد آزادد سازی خرمشهر بسیج طلاب پایگاه حضرت زینب (س) برنامه هایی با شرح زیر برگزار کردند.
در ابتدا سرهنگ برومند فرمانده سپاه ناحیه دهدشت همرا ه با حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای موسوی از حلقه های شجره طیبه صالحین بازدید کردند.این پایگاه دارای 7 حلقه صالحین فعال می باشد که در زمینه های حفظ قرآن، خانواده، پژوهش ، اخلاق،…..فعالیت می کنند ایشان ابتدا از 7 حلقه به صورت جداگانه بازدید کردند.

 

        

نمایشگاه دستاورد های حلقه های صالحین
سپس از نمایشگاه دست آوردهای چند ماهه حلقه ها بازدید کردند و در ادامه مطالبی را برای عموم بیان کردند.

ایشان ضمن تقدیر از خواهران از توانمندی های آنها احساس رضایت کردند.سپس به اهمیت اقتصاد مقاومتی پرداختند اینکه حضرت آقا در این چند سال در قالب شعار هایی عنون اسم سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام گذاری کردند و طبق بصیرتی که دارند به آن تاکید می کنند. در ادامه فرمودند این دستآورد ها اقتصاد مقاومتی محسوب می شود یعنی شما تا حدودی فرمایشات رهبر را عملی کردید وی تاکید داشتند جهت پیشبرد این اقتصاد مقاوتی و عمل به دستورات رهبری به کسانی که زمینه این کار را دارند، کمک می کنیم.

      

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای موسوی سخنرانی کردند.ایشان ابتدا سالروز فتح خرمشهر را گرامی داشتند و به سخن اما خمینی در مورد فتح خرمشهر اشاره کردند، فتح خرمشهر فتح خاک نیست فتح ارزش های اسلام است.
در ادامه ایشان فرمودند هر چیزی باید استاندارد داشته باشد استاندارد یعنی اینکه حق تصرف در احکام و مسائل شرعی را نداریم.
در مباحث اسلامی استاندارد نیاز دارد بشر نمی تواند در این استاندارد تصرف کند حتی مسائل دینی در بازار دین کالای تقلبی به وفور یافت می شود، عرفان های کاذب دین سازی در دنیا انسان قالبی تولید مرد وغرب انسان تقلبی ساخت و به جای خدا پرستی انسان پرستی کند.سپس اشاره کردند به اینکه اسلام تنها مکتبی است که انسان را استاندارد در بحث اعتقاد، احکام،…استاندارهای غیر واقعی وارد اسلام شدند مثل داعش. که امروز با فقه و تفکر شیعه میبازه می کنند.در ادامه به فداکاری های مدافعین حرم اشاره کردند و آنها را حافظ انقلاب و سلام معرفی کردند.
سپس فرمودند به ماجرای سقیفه و به خصوص شورای سقیفه اشاره کردند که امروز تعدادی با همان افکار در جامعه حضور دارند ایشان اشاره کردند که ما دو کعبه داریم یک کعبه ثابت خانه خداست و کعبه متحرک که امام هستند مردم باید دور امام طواف کنند به همین دلیل اما علی (ع) استحقاق حق نکردند چون مردم پشت ایشان نبودند. 

           

 

 

در ادامه از سرگرو های حلقه های صالحین با حضور سرهنگ برومند و حجت الاسلام و المسلمین موسوی با اهدایی هدایا تقدیر شد.

در پایان از پایگاه بسیج بازدید کردند.

 

  • اسما اكسير
    نظر از: اسما اكسير
    1395/08/02 @ 04:20:05 ب.ظ

     

    سلام احسنت

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.